CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, October 25, 2008

昨天的我睡得好好噢。。不知是否是我脚痛叻,肚子痛叻,天气太好叻。。还是我太累叻。。我整整睡了十一个小时哦。真的超赞的。。我好久都没好好的睡上一觉了。。嗯。这几天也不知怎么搞的。。每心情读书也就算了。。就连出去也懒了。。怎么搞的我。。平时不是最喜欢去逛逛的吗?转性了?错错错。。本小姐我是因为上天去打了羽球之后呐。。因为平时就很少运动的pasai...所以脚的肌肉痛得快三天了。。。唉。。谁叫平时少运动的结果。。没办法咯。。难得今天我脚好转了些。。待会我要去逛个够了。。哈哈
。。希望我今天满载而归了。。

2 comments:

Alan said...

Xiu Xuan, a girl look nice in the photos most of the time, hyperactive when u meet her face to face..as the conclusion, dun underestimate her, she is same level with me "Taekwondo level 3 "..

訫晴 said...

hi, drop by here..
just say hai..
Enjoy the fun when u write blog..
your pic very nice..